Ervaring

Mijn ervaring heb ik opgedaan bij verschillende bedrijven binnen verschillende branches zoals:

  • Overheid tevens de Ierse Kamer van Koophandel in Nederland
  • Haagse Hogeschool
  • Telecom
  • Detacheringbureau
  • Verzekeringsbedrijf
  • Bankwezen
  • Consultant bureau
  • Software leverancier
  • Luchtvaartmaatschappij

Op het gebied van inkopen heb ik ervaring in de volgende productgroepen:

  • hard- en software
  • kantoorartikelen
  • mobiele telefoons en pda’s
  • Diensten

Bij deze werkzaamheden hoorde ook het onderhandelen met leveranciers. Bij de inkoop van diensten was ik ook betrokken bij de intake gesprekken met potentiele kandidaten in samenwerking de interne klant en tariefsonderhandelingen. Verder heb ik een traject gecoördineerd voor de van vervanging simkaarten voor mobiele telefoons in verband met nieuwe provider. Tenslotte heb ik veel ervaring met het administratief beheren van lopende contracten.

Functioneel ontwerper van diverse Access databases ten behoeve van de inkoopafdeling, opleidingen en evenementen en deze in samenwerking met ICT deskundigen succesvol gerealiseerd.

Ervaring met marketingactiviteiten zoals het voorbereiden van beurzen.

Ook op administratief gebied kan ik voor u meerwaarde betekenen. U kunt hierbij denken aan alle administratieve werkzaamheden rondom facturen, inkomsten en uitgaven, BTW afdrachten, wegwerken van achterstanden en een bijdrage leveren aan het verder professionaliseren van uw administratie.

Op secretarieel gebied heb ik meerdere malen een secretariaat opgezet of verder geoptimaliseerd.

Diverse ervaringen op dit gebied:

  • Verzorgen van externe afdelingsactiveiten of externe vergaderaccomodaties
  • Verzorgen van dienstreizen, hotels en visa
  • Verwerken van declaraties
  • Redigeren van offertes en brieven, vertalen van cv’s van Nederlands naar Engels
  • Beheer van lease-auto’s, ziekte- en verlofdagen, leveranciergegevens en agenda’s
  • Verzorgen van notulen, brieven en e-mail in het Nederlands en Engels